sobota, 1 marca 2014

Podsumowanie lutego i zapowiedź marca

Luty był dziwnym miesiącem. Podczas ostatnich dwudziestu ośmiu dni przeczytałam tylko sześć książek,
a zaczęłam czytać... mniej więcej drugie tyle. Mam nadzieję, że dzięki temu mój marcowy wynik będzie całkiem, całkiem, zwłaszcza że mam pewne zaległości w spełnianiu mojego prywatnego wyzwania czytelniczego.

Co będę czytała w marcu? Oto mała podpowiedź:

W marcu będę musiała zmierzyć się:
- z Wielkim Bratem z powieści George'a Orwella zatytułowanej Rok 1984;
- z tragiczną historią Orląt Lwowskich opisaną w książce o tym samym tytule ;
- ze swojską wsią z Mrówek w płonącym ognisku Teresy Oleś-Owczarkowej;
- z Ciemnymi postaciami w historii Kościoła;
- ze Sztuką uprawiania róż z kolcami, której mam zamiar się nauczyć;
- z obliczem Artura Barcisia, z którym mam zamiar zapoznać się za sprawą Rozmów bez retuszu;
- z Afryką, która zniknęła razem z Niewolnikami słońca;
-  z Balladą o dziwnym zespole, dodajmy, moim ulubionym.;
- ze studium udręczenia jakie zostało opisane w Dziennikach Mistrza i Małgorzaty;
-  z przedziwną historią opisaną w Kronikach ptaka nakrętacza;
- z trudnym pożegnaniem z pewnym panem - cóż, Dobranoc, panie Lenin!
Jaka książka zainteresowała Was najbardziej? Mam pewne typy, ale jestem ciekawa Waszych odpowiedzi.

Dodatkowo, 13 marca Strofki będą obchodziły pierwszą rocznicę swojego istnienia! Zdaję sobie sprawę, że rok istnienia w blogosferze to niewiele, ale nie odmówiłabym sobie fetowania mojego małego, prywatnego święta. Mam nadzieję, że to dopiero początek. Trzymajcie za mnie kciuki!

To wszystko na dziś, dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam,
Franca

20 komentarzy:

  1. Hoho marzec zapowiada sie ambitnie :) Też chcę przeczytać ,,Rok 1984" :) Ja również w marcu pierwszy rok, nigdy nie przypuszczałabym, że tak mnie wciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci "Sztukę uprawiania róż z kolcami" i wywiad rzekę z Barcisia. Jestem bardzo ciekawa Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że rok blogowania to całkiem dużo, większość blogów zawiesza swoją działalność po kilku miesiącach. Z Twoich książek na marzec czytałam tylko te z Wydawnictwa M. Ta o różach podobała mi się bardziej niż o mrówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Murakami!!! I to moja ulubiona książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dzienniki Mistrza i Małgorzaty" - to jest to, co mnie najbardziej interesuje :) Jestem ogromnie ciekawa tej książki.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Sztukę uprawiania róż z kolcami" i "Rozmowy bez retuszu". Obie mi się podobały, więc miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytałam "Mrówki w płonącym ognisku" oraz "Rok 1984" i gorąco Ci je polecam :) Najbardziej jestem ciekawa "Dzienników Mistrza i Małgorzaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Murakami i Orwell - świetni :) Poza tym czekam na recenzję "Dzienników Mistrza i Małgorzaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę zazdroszczę i życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Balladę o dziwnym zespole,, czytałam jakiś czas temu i przyznam, że jest to również mój ulubiony zespół:)
    Nie będę więc zbyt obiektywna w ocenie książki, ale myślę, że Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące plany :) O Afryce czytam obecnie ,,Heban" Kapuścińskiego i jestem pod ogromnym wrażeniem. Polecam serdecznie i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia w spełnieniu planu ;) Też chciałabym tyle książek przeczytać w marcu. Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozmowa z Barcisiem, to rewelacyjny poprawiacz humoru. Polecam bardzo gorąco, bo ukazuje aktora od takiej prywatnej i intymnej strony, a do tego Barciś jest świetnym gawędziarzem. Miłęj lektury życzę i jestem ciekawa wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nabytki. Życzę ci wielu wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Orwella właśnie sobie dawkuję fragmentami, a "Rozmowy bez retuszu" już teraz serdecznie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję "Dzienników Mistrza i Małgorzaty".

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę miłej lektury, chociaż nie widzę nic dla siebie... chociaż "Dzienniki Mistrza i Małgorzaty".. hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo, bardzo ciekawie u Ciebie! I było, i się zapowiada w marcu. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo książek zaplanowałaś na marzec - trzymam kciuki za przeczytanie wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

Hej, jeśli przeczytałeś tę recenzję i chociaż odrobinę Ci się spodobała, daj mi o tym znać. Gdy tylko widzę chociaż jeden nowy komentarz naprawdę wierzę, że warto pisać dalej, a uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. Znasz to uczucie, prawda?