czwartek, 11 września 2014

Zapraszam do Krakowa!

Wraz z Wydawnictwem M mamy przyjemność zaprosić Was na dwa spotkania autorskie. 

Pierwsze odbędzie się 14 września o godzinie 13.00 w kinie ARS. Będzie to krakowska premiera książki ,,Jego oczami" wzbogacona o spotkanie z Szymonem J. Wróblem i Markiem Barańskim. ,,Jego oczami" opowiada o ks. Józefie Tischnerze, którego życiorys poznajemy z perspektywy jego brata Kazimierza. Do książki dołączona została płyta z filmem dokumentalnym nakręconym przez panów, których będziecie mogli spotkać w najbliższą sobotę w Krakowie. 


16 września w Klubie Dziennikarzy pod Gruszą odbędzie się spotkanie autorskie z Krzysztofem Ziemcem, dziennikarzem i autorem dwóch książek. 

Ja niestety nie pojawię się na żadnym z tych spotkań, ponieważ mieszkam dość daleko od Krakowa. Ale Wy, Krakusy albo mieszkańcy pobliskich małopolskich miejscowości, macie okazję w nich uczestniczyć. Skusicie się?

4 komentarze:

  1. Ja też niestety mam zdecydowanie za daleko, więc nie uda mi się przyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to coraz częściej odnoszę wrażenie, że wszędzie mam za daleko. :) Może po prostu kiedyś trzeba się zmobilizować, wsiąść w auto albo pociąg i pojechać, choćby na drugi koniec Polski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie trwają XXVI Ogólnopolskie Literackie Spotkania Pokoleń więc tym razem do Krakowa się nie wybieram. Faktycznie trochę daleko, ale kiedyś trzeba się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Hej, jeśli przeczytałeś tę recenzję i chociaż odrobinę Ci się spodobała, daj mi o tym znać. Gdy tylko widzę chociaż jeden nowy komentarz naprawdę wierzę, że warto pisać dalej, a uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. Znasz to uczucie, prawda?