wtorek, 26 listopada 2013

XXII Targi Książki Historycznej

Już 28 listopada tego roku rozpoczną się XXII Targi Książki Historycznej. Impreza potrwa cztery dni i będzie miała miejsce w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie.

W trakcie trwania targów będzie można spotkać się z wieloma pisarzami, zdobyć ich autografy, kupić książki w okazyjnych cenach oraz obejrzeć wiele rekonstrukcji historycznych. Swój udział potwierdziły Chorągiew rycerska ziemii zakroczymskiej oraz grupa rekonstrukcyjno-filmowa Bemowo (zajmująca się czasami II wojny światowej). Ja wybieram się na targi między innymi po to, by obejrzeć turniej rycerski oraz pokaz średniowiecznych machin oblężniczych.


Dla nieco bardziej aktywnych wielbicieli literatury historycznej przygotowano dwie trasy spacerów: śladami warszawskich Jegiellonek (prowadzony przez Iwonę Kiezler, autorkę książki ,,Życie miłosne królów z dynastii Wazów'') oraz polskich elit okresu okupacji.
Również maniacy filmowi nie będą zawiedzeni bowiem przygotowano dla nich pokazy filmów takich jak ,,Anna Karenina", czy ,,1920 Bitwa warszawska". Szczegółowy plan imprezy znajdziecie pod tym adresem - http://www.pwkh.pl./index.php?id_kat=1&id_p=2&id=221.


Dodatkową atrakcją wszystkich targów książki jest zebranie w jednym miejscu wielu antykwariatów. Na ich stoiskach można upolować prawdziwe literackie perełki (również te niedawno wydane) w naprawdę atrakcyjnych cenach.


A to co przygotowało dla Was wydawnictwo Bellona, jedno z kilkudziesięciu, które potwierdziły swoją obecność na targach. Kolejną atrakcję przygotowało dla Was wydawnictwo Świat Książki.
Jeśli kupicie trzy książki historyczne, najtańsza z nich dostaniecie już za złotówkę!

Wybieracie się? Ja odwiedzę targi w sobotę i już na początku grudnia postaram się zmieścić na Strofkach relację z tej imprezy. W zeszłym roku przegapiłam to wydarzenie i bardzo tego żałowałam. Nie popełnijcie podobnego błędu. Do zobaczenia na miejscu!

To wszystko na dziś, dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam,
Franca

4 komentarze:

  1. super wydarzenie się zapowiada :) Ja się w grudniu wybieram do Wrocławia na Promocje Książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba pierwszy raz, jak żałuję, że nie mieszkam w Warszawie ;). Na wyjazd niestety zupełnie nie mam teraz czasu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Za daleko niestety dla mnie. Żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety z Krakowa nie jest blisko... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Hej, jeśli przeczytałeś tę recenzję i chociaż odrobinę Ci się spodobała, daj mi o tym znać. Gdy tylko widzę chociaż jeden nowy komentarz naprawdę wierzę, że warto pisać dalej, a uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. Znasz to uczucie, prawda?